Gewoon even om te ventileren hoor:
Waarom zijn de Beta Duallands tegenwoordig in sommige gevallen al duurder dan bepaalde P9-kaarten.. waar slaat dat op?
Ik bedoel, 75 euro voor een landje is al ronduit belachelijk (Rv Underground Sea), maar dat de black-bordered versie dan gelijk het tienvoudige moet kosten....
Dual lands klacht
Moderator: Admins & Moderators
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Dual lands klacht
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
- Donnie Darko
- Wizard
Re: Dual lands klacht
Misschien wel ja.
Uiteindelijk wordt de prijs bepaald door de hoeveelheid geld die mensen er voor over hebben, dacht ik zo.
Blijkbaar zijn er dus veel belachelijke mensen in magic-land. Zelf zou ik niet meer dan 10 euro voor een kaart neerleggen.
Uiteindelijk wordt de prijs bepaald door de hoeveelheid geld die mensen er voor over hebben, dacht ik zo.
Blijkbaar zijn er dus veel belachelijke mensen in magic-land. Zelf zou ik niet meer dan 10 euro voor een kaart neerleggen.
Work is the curse of the drinking class
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Die mensen zijn belachelijk in jouw ogen. Misschien kun je dat even wat subtieler uitdrukken? Ik zou zelf overwegen beta duals aan te schaffen als ik ze tegen een goede prijs kon vinden, die dingen gaan echt alleen maar omhoog dus het is gewoon een goede lange termijn investering, beter rendement dan veel aandelen zelfs. Kijk hier maar eens naar, had je ze 2 jaar geleden voor zeg $300 gekocht dan zou je ze nu voor $600 goed kwijt kunnen en had je dus je geld verdubbeld:
http://blacklotusproject.com/cards/Limi ... round+Sea/
Natuurlijk is dit niet het uitganspunt van iedereen die beta duals koopt, maar ik zou ook niet de groep belachelijk maken die op deze manier leuk hun portemonnee spekt. Zelf zou ik dit zeker ook in gedachten hebben mocht ik ooit besluiten ze aan te schaffen. Het is dezelfde reden waarom ik een beta mox sapphire aan heb willen schaffen.
Bij StarCityGames is de een na duurste beta kaart de sea. Punt is dat er gewoon weinig van zijn en dat die mensen die ze hebben ze vaak houden. Daarnaast zijn het goede kaarten, dus veel gespeeld, als je een NM kopietje hebt van een beta dual is die alleen al om die reden meer waard dan je zou verwachten. Er is waarschijnlijk ook echt 10x zoveel revised als beta, zo niet meer.
Ik denk wel in het algemeen dat de prijs van duals absurd begint teworden, maar dit is vooral te danken aan de toenemende populariteit van Legacy. Dat dit de prijs van format staples beingvloed is op zich logisch op zichzelf. Ik denk alleen dat wizards landjes zou moeten drukken die kwa niveau vergelijkbaar zijn met de duals, bv meer zoals murmuring bosk, waardoor de vraag naar de originele duals wat om laag gaat en waardoor de prijs om mee te kunnen doen met een legacy tournooi ook wat redelijker wordt. Je ziet ook een behoorlijk aantal mono-colored decks in Legacy, juist omdat de duals en dergelijke zo duur zijn.
Precons zouden ideaal zijn om deze landjes in te drukken aangezien je eigenlijk type 2/extended er niet mee zou willen verpesten. Denk bv aan de commander decks die deze zomer uitkomen. Dit zou ook de verkopen van deze sets flink toe laten nemen, wat me ook leuk voor wizards lijkt.
http://blacklotusproject.com/cards/Limi ... round+Sea/
Natuurlijk is dit niet het uitganspunt van iedereen die beta duals koopt, maar ik zou ook niet de groep belachelijk maken die op deze manier leuk hun portemonnee spekt. Zelf zou ik dit zeker ook in gedachten hebben mocht ik ooit besluiten ze aan te schaffen. Het is dezelfde reden waarom ik een beta mox sapphire aan heb willen schaffen.
Bij StarCityGames is de een na duurste beta kaart de sea. Punt is dat er gewoon weinig van zijn en dat die mensen die ze hebben ze vaak houden. Daarnaast zijn het goede kaarten, dus veel gespeeld, als je een NM kopietje hebt van een beta dual is die alleen al om die reden meer waard dan je zou verwachten. Er is waarschijnlijk ook echt 10x zoveel revised als beta, zo niet meer.
Ik denk wel in het algemeen dat de prijs van duals absurd begint teworden, maar dit is vooral te danken aan de toenemende populariteit van Legacy. Dat dit de prijs van format staples beingvloed is op zich logisch op zichzelf. Ik denk alleen dat wizards landjes zou moeten drukken die kwa niveau vergelijkbaar zijn met de duals, bv meer zoals murmuring bosk, waardoor de vraag naar de originele duals wat om laag gaat en waardoor de prijs om mee te kunnen doen met een legacy tournooi ook wat redelijker wordt. Je ziet ook een behoorlijk aantal mono-colored decks in Legacy, juist omdat de duals en dergelijke zo duur zijn.
Precons zouden ideaal zijn om deze landjes in te drukken aangezien je eigenlijk type 2/extended er niet mee zou willen verpesten. Denk bv aan de commander decks die deze zomer uitkomen. Dit zou ook de verkopen van deze sets flink toe laten nemen, wat me ook leuk voor wizards lijkt.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Donnie Darko
- Wizard
Mijn excuses. Het was niet mijn bedoeling mensen die deze kaarten uit te maken voor idioten of iets dergelijks, hoewel ik nu ik mijn post teruglees begrijp dat jij het zo zou kunnen lezen.
Ik bedoelde mee te gaan in de tern die Quizmaster gebruikte voor de prijs van de kaart.
Ik begrijp ook de beweegredenen van mensen die wel zo veel geld aan dit soort dingen uitgeven, en ken mensen die meer geld uitgeven aan minder zinnige dingen (vanuit mijn perspectief bekeken).
Ik bedoelde mee te gaan in de tern die Quizmaster gebruikte voor de prijs van de kaart.
Ik begrijp ook de beweegredenen van mensen die wel zo veel geld aan dit soort dingen uitgeven, en ken mensen die meer geld uitgeven aan minder zinnige dingen (vanuit mijn perspectief bekeken).
Work is the curse of the drinking class
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Geen probleem verder, wilde vooral laten zien waarom het niet eens zo gek is om in zulke dure kaarten te investeren. Hoewel beta duals me toch echt net wat te ver gaat op het moment (ik heb sowieso al een revised playset) kan ik me goed voorstellen dat ik, als ik op een gegeven moment wat meer zou verdienen en het geld kan missen, er zo een paar aan zou schaffen. Ik koop nu bv ook al voor vrijwel alle andere kaarten de oudste druk van kaarten voor mijn EDH decks (behalve als dat alpha is, dan koop ik beta, heb niks met die vreemde hoekjes).
Als je echt absurd wil, ga dan voor summer edition duals .
Als je echt absurd wil, ga dan voor summer edition duals .
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
sorry maar alles boven de 30 euro voor een kaart is absurd, ik ben het eens met Quiz. tis toch van de zotte?
tisz een goede vakantie, huur, pak vreten voor een stuk karton met beetje plastic of wat so ever...
maar tis wat de gek er voor geeft.... en ik hoef het gelukkig niet te doen en kijk me ogen uit me kop wanneer iemand het wel doet.
tisz een goede vakantie, huur, pak vreten voor een stuk karton met beetje plastic of wat so ever...
maar tis wat de gek er voor geeft.... en ik hoef het gelukkig niet te doen en kijk me ogen uit me kop wanneer iemand het wel doet.
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Wist niet dat die dingen zo veel waard zijn in eens. Doe ze ook echt niet weg. Helaas geen Alpha/Beta duallands aanwezig. 2 Unlimited (mint) en de rest revised.
So Long And Thanks For All The Fish!
http://www.youtube.com/watch?v=bG6b3V2MNxQ
http://www.youtube.com/watch?v=bG6b3V2MNxQ