Ik zie dat in veel multicolor decks Esper Charm gebruikt wordt,
ik vraag me af: Waarom?
We zullen eens kijken naar de abilities:
Esper Charm:
- Destroy target enchantment
- Draw 2 cards
- Target player discards 2 cards
Treva's Charm:
- Destroy target enchantment
- Exile target attacking creature
- Draw a card, then discard a card
De enige reden dat ik kan bedenken om met Esper Charm te spelen ipv Treva's Charm is als men in een 4 color deck speelt zonder groen.
Ik vind persoonlijk Treva's Charm veel beter, wat vinden jullie?
Esper Charm vs Treva's Charm
Moderator: Admins & Moderators
Re: Esper Charm vs Treva's Charm
Kaart voordeel wint met 2 over 1 met discard, Discard wint ook van de draw 1 en discard 1. dat de attacking creature ge-exiled wordt is grappig maar discard 2 kaarten kunnen veel meer zijn dan creatures plus dat je wel een paar antwoorden op het veld moet hebben voor een creature. enchantments removen is altijd goed
exiled is wel nog steeds super.
exiled is wel nog steeds super.
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Naar de enchantments moeten we al niet kijken want dat hebben ze allebei
Een heel sterk attacking creature exilen vind ik leuk om te doen, en dat kan je met Esper Charm niet
Een heel sterk attacking creature exilen vind ik leuk om te doen, en dat kan je met Esper Charm niet
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Voor welk formaat is het? Ik speel bijna alleen casual multiplayer en dan is treva's een veel beter idee. In 1:1 is de esper waarschijnlijk een beter idee.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.