Hey,
Er komen steeds meer spoilers van M12 online en het blijkt dat Gideon Jura de white planeswalker voor het komende jaar gaat worden. Nu is deze kaart ook al in een eerdere set verschenen en kost op dit moment rond de €20,00. Verwachten jullie dat de prijs nog verder omhoog zal gaan met de release van M12? Of zal het zakken omdat er meer in omloop komen?
In (ik dacht) november gaat M11 / Zen eruit en kan ik mijn Student of Warfare en Knight Exemplar niet meer spelen. Nu zijn er twee nieuwe witte kaarten (Gideon's Avenger en Gideon's Lawmaker) die er erg leuk uit zien en waarschijnlijk die kaarten gaan vervangen. Twee keer Gideon in het deck is dan ook fijn maar wil eigenlijk geen 40 euro ervoor neerleggen. Vandaar de vraag
Grtz,
R.
Gideon Jura
Moderator: Admins & Moderators
- The Quizmaster
- Wizard
- Contacteer:
Re: Gideon Jura
Hij zal waarschijnlijk in prijs zakken, kijk bvb maar naar Baneslayer Angel. Die kelderde ook toen die herdrukt werd.
See reversed side of this posting for disclaimer.
*This message is printed on 100% recycled electrons*
*This message is printed on 100% recycled electrons*
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Ik wil een playsetje Gideons en had er al 2. Ik ben momenteel bezig met een deal om die weg te ruilen voor kaarten waarvan ik verwacht dat ze meer waardevast zullen zijn (mox opals, die ook relevant zijn in eternal formaten en nog een stukje langer type 2 zullen blijven). Mijn gok is dat als Baneslayer Angel ondertussen te krijgen is voor $9 ipv $50 in Amerikaanse winkels (pas geleden eentje besteld tegen die prijs) Gideon ook gewoon keihard omlaag duikt. Ik ruil of koop mijn setje wel tegen die tijd.
Een zelfde argument kan gemaakt worden voor de titans, maar ik denk dat die door groter casual appeal een beetje minder ver zullen dalen.
Een zelfde argument kan gemaakt worden voor de titans, maar ik denk dat die door groter casual appeal een beetje minder ver zullen dalen.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Dan wacht ik nog even met de aanschaf! Bedankt voor het inzicht