Hey hey,
Ik vind de two-headed giant regels een beetje vaag. Team 1 valt Team 2 aan met Annihilator 6. Moet elk team dan 6 permanents sacrificen of verdelen? Of moet de aanvaller kiezen welke speler hij/zij aanvalt.
"Take another turn after this one"
Wat met deze regels? Mag het team nog een beurt nemen? Of is het alleen maar de speler die het cast?
"Discard'
Stel iemand valt aan met Ghastlord "4/4 unblockable, combat damage = target player discard card". Wie moet een kaart discarden? Verdedigende team moet kiezen of aanvallende? Of allebei?
"Target player's life total becomes 10"
Is dit op het team of komt hier weer een berekening bij? Denk bijv. aan Sorin Markov's second ability.
Two-headed Giant rules
Moderator: Admins & Moderators
-
BanzaiCopter
- Adept
Re: Two-headed Giant rules
Annihilator telt voor beide.
Take another turn, telt voor beide.
"Target player discards a card" - jouw keus. Je mag ook je partner kiezen.
Zelfde voor de player life total. MAAR omdat life gelinkt is in een Two Headed game, gaat het team van target player nasr 10.
Take another turn, telt voor beide.
"Target player discards a card" - jouw keus. Je mag ook je partner kiezen.
Zelfde voor de player life total. MAAR omdat life gelinkt is in een Two Headed game, gaat het team van target player nasr 10.
I'm a little Timmy- oh so proud.
When you counter me, I scream and shout!
But when my huge creatures are allowed..
I will laugh real loud!
I will laugh real loud!
- Donnie Darko
- Wizard
Volgens mij heb je het niet helemaal juist.
Ik speel de laatste tijd redelijk vaak 2HD (in duels of the planeswalkers), en als ik dan met kozilek of een andere eldrazi aanval, moet de speler die ik aanval sacrificen, niet allebei de spelers. Hoewel men de levens deelt, val je wel maar 1 speler aan, niet het team.
Bij Duels of the Planeswalkers kan je ook alleen de speler die recht tegenover je zit, aanvallen. De andere tegenstander kan wel blocken.
Bedoel je met ghastlord: Ghastlord of Fugue? Deze geeft al aan dat de speler die je aanvalt (je valt nooit een team aan) zijn hand moet laten zien, waaruit jij een kaart kan kiezen die ge-exiled moet worden.
Ik speel de laatste tijd redelijk vaak 2HD (in duels of the planeswalkers), en als ik dan met kozilek of een andere eldrazi aanval, moet de speler die ik aanval sacrificen, niet allebei de spelers. Hoewel men de levens deelt, val je wel maar 1 speler aan, niet het team.
Bij Duels of the Planeswalkers kan je ook alleen de speler die recht tegenover je zit, aanvallen. De andere tegenstander kan wel blocken.
Bedoel je met ghastlord: Ghastlord of Fugue? Deze geeft al aan dat de speler die je aanvalt (je valt nooit een team aan) zijn hand moet laten zien, waaruit jij een kaart kan kiezen die ge-exiled moet worden.
Work is the curse of the drinking class
^ Donnie heeft helrmaal gelijk. Mij fout!
Annihilator laat inderdaad alleen de aangevallen speler sacrifisen.
Annihilator laat inderdaad alleen de aangevallen speler sacrifisen.
I'm a little Timmy- oh so proud.
I will laugh real loud!
I will laugh real loud!
aye de annihilator is alleen voor de aangevallen speler, zou een beetje te gek worden 
en ook met "target player" effecten is het een keus je zelf moet maken tenzij anders staat aangegeven.
en ook met "target player" effecten is het een keus je zelf moet maken tenzij anders staat aangegeven.
Tap yourself
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.
Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.