Voorstellen

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Emmett
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: di jul 19, 2011 6:26 pm

Voorstellen

Bericht door Emmett »

Hallo iedereen
Ik ben redelijk nieuw in "de wereld van magic", en ik dacht dat het een goed idee zou zijn
om me bij een forum te registreren. De basisregels ken ik denk ik wel (geleerd van internet), maar
ik heb bijna geen ervaring met het maken van een deck. Ik zou graag iets doen met de kaart Angelic Destiny. Deze heb
ik uit een boosterpack gehaald en het lijkt me een sterke kaart.
Ik heb hier en daar al wat kaarten kunnen oppikken en ik denk dat het beste voor deze kaart een enchant deck zou zijn.
Het is bedoeld voor gewoon wat te spelen voor de fun. Het zou wel standard moeten zijn.

3x Kor Spiritdancer
2x Wall of Omens
2x Mesa Enchantress
3x Auramancer
4x Pilgrim's Eye
1x Hero of Bladehold
3x Totem-Guide Hartebeest
1x Captain of the Watch

2x Spirit Mantle
2x Heart of Light
3x Arrest
4x Pacifism
4x Divine Favor
2x Exclusion Ritual
1x Angelic Destiny

23x Plains

Er zijn een paar kaarten die niet in standard zijn toegelaten, maar ik wou eerst weten
wat jullie aanraden voor dit deck voordat ik naar andere kaarten ga zoeken.

*een paar vraagjes
-Wanneer je een creature target voor een enchantment op te leggen en die target wordt vernietigd voordat je je enchantment er kunt opleggen, mag je dan een nieuwe target kiezen of ben je je enchantment kwijt? Bij optie 1; ben je dan verplicht een nieuwe target te kiezen? bv zodanig dat je verplicht bent een "buff enchantment" te spelen op een creature van een tegenstander?
-Wanneer een creature is geënchant en hij krijgt bv door een equipment protection van de kleur van die enchantment, valt de enchantment er dan af?

alvast bedankt
Gebruikersavatar
ixo
Wizard
Berichten: 840
Lid geworden op: wo jun 04, 2008 12:30 am
Locatie: Breda

Re: Voorstellen

Bericht door ixo »

*een paar vraagjes
-Wanneer je een creature target voor een enchantment op te leggen en die target wordt vernietigd voordat je je enchantment er kunt opleggen, mag je dan een nieuwe target kiezen of ben je je enchantment kwijt? Bij optie 1; ben je dan verplicht een nieuwe target te kiezen? bv zodanig dat je verplicht bent een "buff enchantment" te spelen op een creature van een tegenstander? je bent de enchantment kwijt dan.
-Wanneer een creature is geënchant en hij krijgt bv door een equipment protection van de kleur van die enchantment, valt de enchantment er dan af?
jah de enchantment valt er af.
Tap yourself

When you are Tapped, Slap your face.
You received a Lethal Blow.

Quote: cigarettes are a lot like hamsters, perfectly harmless until you stick one in your mouth and lit it on fire.
Gebruikersavatar
Jester
Expert
Berichten: 69
Lid geworden op: wo jun 22, 2011 12:47 pm
Locatie: Breda

Re: Voorstellen

Bericht door Jester »

Ik zou Exclusion ritual voor Oblivion Ring switchen! Daarnaast als je type2 speelt zal je Heart of Light moeten vervangen.

En ik snap dat je Cpt. Of the Watch wil gebruiken in combo met de Hero. Maar je hebt meer aan de kaart Honor of the Pure die je creatures opbuffed zodat je Mesa Enchantress iets kan doen, en je kaarten mag trekken voor enchantments!
I'm a little Timmy- oh so proud.
When you counter me, I scream and shout!
But when my huge creatures are allowed..
I will laugh real loud!
Plaats reactie