Wat kost de Unlimited Power Nine?

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
genius
Advanced

Wat kost de Unlimited Power Nine?

Bericht door genius »

Een kennis koopt binnenkort een complete unlimited set. Hij wil de kaarten weer los gaan verkopen. Ik heb wel interesse, maar weet eigenlijk niet wat er neergelegd hoeft te worden voor deze kaarten.

Ik kan natuurlijk wel naar winkelprijzen gaan kijken, maar dat lijkt me niet echt relevant.

Vandaar: wie weet wat een Black Lotus/Moxen ed uit Unlimited ong. moeten kosten? (irm hun kwaliteit)

Bedankt!
lord of the squirrel
Administrator

prijzen

Bericht door lord of the squirrel »

genius
Advanced

Bericht door genius »

ik ken internet, dank je..

maar ik wil dus graag weten wat hij waard is in de 'traders' scene, de prijzen van winkels of prijslijsten zijn gewoon niet echt relevant vaak. Zeker bij deze duurdere kaarten zullen de verschillende toch vrij groot zijn lijkt mij (ook tussen nl en amerika?). Vandaar dat ik het op een forum post waar hopelijk mensen zitten die dit weten.

thnx anyway..
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ze zijn ongeveer te krijgen vanaf:

timewalk 100
recall 120
timetwister 130
moxen 140 (blauwe iets duurder)
lotus 200

Let wel, voor deze prijzen heb je niet de meest gerelde kaarten die je ooit zag, maar ze zijn ook verre van mint, dit is ook een beetje een ruwe schatting, ik denk dat je rond de 1500 euro moet rekenen voor een hele set die in niet al te beste staat verkeerd, 2000 voor nm- 2500 voor nm+ en 3000 voor volledig mint.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gesloten