Pagina 1 van 1

Level up deck

Geplaatst: vr mar 16, 2012 10:18 am
door Lubang
- wat moet jouw deck doen?
Gebruik maken van level up mechanic

- welk formaat speel je gewoonlijk?
Casual multiplayer

- wat voor decks zie je vaak tegenover je?
Vampire deck, GreenBeast deck, Zombie deck, Angel Deck, Artifact deck

- zijn er problemen die je zelf al ontdekt hebt?
Joiner adept is vrijwel nutteloos met de landen die ik nu heb.
Bijna geen mana om Dragon Blood te gebruiken.
Het duurt ook vrij lang voor ik op gang kom.
Sommige kaarten worden gelijk verwijderd als ze het veld op komen ( Transcendent Master, Lighthouse Chronologist )


- met hoeveel mensen speel je, 1 op 1, of multiplayer?
Multiplayer 3 a 4 man, ieder voor zich of twoheaded giant

- heb je een budget waar we rekening mee moeten houden?
Ik heb er al vrij veel geld aan uit gegeven, dus graag een beetje goedkoop. jammer genoeg dingen als doubling season zijn veelst te duur.

Verandering die ik zou willen doen:
- 3x Dragon blood
- 3x Joiner Adept
- 1x Lighthouse Chronologist
+ 3x Everflowing Chalice
+ 4x Doubling Season (Op het moment is deze verandering nog te duur, maar misschien in de toekomst als ik niks anders vind)

Deck:

Re: Level up deck

Geplaatst: vr mar 16, 2012 1:54 pm
door pi
Hey,

kun je misschien wat meer toelichting geven? Levelen is niet echt een taktiek of zo, wat is de achterliggende strategie van je deck? Casual multiplayer is geen formaat (casual is een denkwijze, het spelen voor de lol, multiplayer is een manier van spelen, een formaat is een definitie van welke kaarten je mag spelen). Mag misschien simpelweg elke kaart? Wat voor dingen doen de decks die je tegenover je ziet? Het gaat meer om wat voor decks het zijn dan welke decks het zijn, elk van de decks kan in allerlei verschillende vormen gebouwd worden dus het helpt ons niet erg je situatie te begrijpen. Speel je meer iedereen voor zich of meer 2HG? Er is een hele groot verschil hieron omdat 2HG meer gelijk is aan 1 op 1 spelen, maar dan met meer personen, terwijl bij ieder voor zich er een hele hoop multiplayer politiek om de hoek komt kijken. Kun je een specifiek budget aangeven? Doubling Seasons zijn bv relatief goedkope kaarten in mijn ogen, maar jij noemt ze veelste duur, 20 euro is dus ongeveer de bovengrens, maar hoeveel het daaronder moet zitten om voor jou acceptabel te zijn kan ik niet opmaken uit je post.

Dan wat vragen/opmerkingen over het deck zelf:

Waarom splinter twin?
Dragon blood kost erg veel mana voor het effect, misschien zijn een paar creatures met graft een beter idee?
Creatures met Level up beginnen (logischerwijs) vrij zwak in verhouding, waarschijnlijk is het handig om wat meer kaarten te spelen die je helpen het vol te houden tot je behoorlijk kunt levelen.
Je hebt bijna geen kaarten die je interactie laten hebben met je tegenstander, doordat je totaal geen invloed hebt op wat hij doet is jouw enige optie te zorgen dat je sneller bent dan hij. Dit lijkt je deck niet echt te kunnen.

mazzel

pi

Re: Level up deck

Geplaatst: vr mar 16, 2012 4:07 pm
door Lubang
pi schreef:Hey,

kun je misschien wat meer toelichting geven? Levelen is niet echt een taktiek of zo, wat is de achterliggende strategie van je deck? Casual multiplayer is geen formaat (casual is een denkwijze, het spelen voor de lol, multiplayer is een manier van spelen, een formaat is een definitie van welke kaarten je mag spelen). Mag misschien simpelweg elke kaart? Wat voor dingen doen de decks die je tegenover je ziet? Het gaat meer om wat voor decks het zijn dan welke decks het zijn, elk van de decks kan in allerlei verschillende vormen gebouwd worden dus het helpt ons niet erg je situatie te begrijpen. Speel je meer iedereen voor zich of meer 2HG? Er is een hele groot verschil hieron omdat 2HG meer gelijk is aan 1 op 1 spelen, maar dan met meer personen, terwijl bij ieder voor zich er een hele hoop multiplayer politiek om de hoek komt kijken. Kun je een specifiek budget aangeven? Doubling Seasons zijn bv relatief goedkope kaarten in mijn ogen, maar jij noemt ze veelste duur, 20 euro is dus ongeveer de bovengrens, maar hoeveel het daaronder moet zitten om voor jou acceptabel te zijn kan ik niet opmaken uit je post.

Dan wat vragen/opmerkingen over het deck zelf:

Waarom splinter twin?
Dragon blood kost erg veel mana voor het effect, misschien zijn een paar creatures met graft een beter idee?
Creatures met Level up beginnen (logischerwijs) vrij zwak in verhouding, waarschijnlijk is het handig om wat meer kaarten te spelen die je helpen het vol te houden tot je behoorlijk kunt levelen.
Je hebt bijna geen kaarten die je interactie laten hebben met je tegenstander, doordat je totaal geen invloed hebt op wat hij doet is jouw enige optie te zorgen dat je sneller bent dan hij. Dit lijkt je deck niet echt te kunnen.

mazzel

pi
Sommige decks zijn gebouwd rond Flanking gebouwd, andere rond goblins. Ik wou een deck maken rond level up beesten.

Er zijn nooit echt regels opgesteld dus in feite mag elke kaart, al kan er wel geweigerd worden tegen hele sterke combo's als de insta kill met zwart (opponent losse half bis life, you gain that much life en for each life gained damage an opponent) kan even niet op de naam komen.

We spelen voornamelijk ieder voor zich.

20 euro is relatief goedkoop? o.o de meeste kaarten zitten onder de 10 euro tenzij ze belachelijk goed zijn. Ik zou zeggen budget 5 euro max per kaart? Al zou ik wel alle suggesties willen horen :)

Met splinter twin kan ik venerated teacher soort van bouncen voor de level counters. En werkt leuk samen met doubling season als die er ooit Zal komen.

Re: Level up deck

Geplaatst: vr mar 16, 2012 4:42 pm
door AceSpade
Joiner Adept kun je in ieder geval vervangen door Prismatic Omen.

Je hebt toch ook zo'n leveler die alle lvl up spells 2 goedkoper maakt? Waarom gebruik je die niet?

Doubling Season zie ik weinig het nut van in. Leuk dat alle counter verdubbeld word maar als alle lvl ups 2 goedkoper word dat.. Gaat best wel wat sneller.
Daarmee kun je ook gelijkTranscendent Master met 3 mana naar max lvl krijgen. Is wel lam maar goed haha.
Persoonlijk zou ik ook 22 land spelen. Ik ben geen fan van ook maar iets onder dat aantal. Maar dat is ook maar een persoonlijke voorkeur.

Voorbeelden wat nog erin kan:
Kabira Vindicator
Marshal's Anthem
Venerated Teacher
Time of Heroes
Training Grounds

Re: Level up deck

Geplaatst: vr mar 16, 2012 6:19 pm
door pi
Ook flanking is geen strategie, net als Goblins geen startegie is (het zijn themas). Meestal is Goblins een aggro deck (de stategie is dan snel kleine beestjes spelen en hopen dat je de ander van 20 naar 0 krijgt voor hij je kan stoppen, heel in het kort), maar ik heb ook wel eens een combo deck rond goblins gebouwd (strategie is dna de combo af laten gaan en zo'n enorm voordeel opbouwen dat de ander niet meer kan winnen). Season is niet zo zeer goedkoop, maar wel relatief goedkoop in verhouding tot de kaarten waar ik over zou twijfelen ze aan te schaffen (zoek bv een Beta Bayou, maar dat is toch nog even slikken). Met een budget van max 5 euro kan ik werken :). Wel even te druk nu, maar waarschijnlijk in de toekomst een aantal suggesties.

Re: Level up deck

Geplaatst: za mar 17, 2012 1:02 am
door Lubang
AceSpade schreef:Joiner Adept kun je in ieder geval vervangen door Prismatic Omen.

Je hebt toch ook zo'n leveler die alle lvl up spells 2 goedkoper maakt? Waarom gebruik je die niet?

Doubling Season zie ik weinig het nut van in. Leuk dat alle counter verdubbeld word maar als alle lvl ups 2 goedkoper word dat.. Gaat best wel wat sneller.
Daarmee kun je ook gelijkTranscendent Master met 3 mana naar max lvl krijgen. Is wel lam maar goed haha.
Persoonlijk zou ik ook 22 land spelen. Ik ben geen fan van ook maar iets onder dat aantal. Maar dat is ook maar een persoonlijke voorkeur.

Voorbeelden wat nog erin kan:
Kabira Vindicator
Marshal's Anthem
Venerated Teacher
Time of Heroes
Training Grounds
Op het moment heb ik altijd de kleuren mana die ik nodig heb, vrijwel zonder de counters van mijn vivid landen te gebruiken, dus Joiner Adept's effect mag er wat mij betreft helemaal uit.

Op Training grounds staat "This effect Can't reduce the amount of mana an ability costs to activate to less than one mana" en Transcendent Mastercost een voor level up, dus die twee werken niet samen. Je moet altijd die 12 mana voor levels betalen, met 1 doubling season kost hij echter 6 om max lvl te krijgen.

Venerated Teacher heb ik er in zitten :P

Op zich is Training Grounds wel een leuke kaart maar volgens mij is het effectiever om met Venerated Teacher's te gaan en proliferate.

Doubling Season heeft wel zeker zin. Level's zijn counters, dus dubbele levels. planeswalkers komen door doubling season met dubbele levens het veld in. +1+1 counters van ajani, proliferate. Dit deck werkt met verschrikkelijk veel counters :P als die allemaal dubbel geteld worden, reken maar uit.

Kabira Vindicator en Time of Heroes had ik in m'n orginele idee zitten om alleen maar level up te gebruiken. Maar dat werkte niet zo goed dus heb ik proliferate toe gevoegd, en +1/+1 en -1/-1 counters om proliferate waardevoller te maken.

Re: Level up deck

Geplaatst: zo mar 18, 2012 1:15 pm
door Lubang
Volgens mij deed iemand een suggestie om naar Graft te kijken al kan ik het nu niet meer terug vinden D:

Op zich is dat een leuk idee en het werkt goed met proliferate, maar ik wil toch bij mijn level up creatures blijven.
Wat wel een idee is, is om Llanowar Reborn te gebruiken. Echter zit er vrij weinig groen in dus zou dat een beetje omgegooid moeten worden.

Ik zit nu in de richting van:
- 3x Dragon blood
- 3x Joiner Adept
- 1x Lighthouse Chronologist
- 1x Vivid Marsh
- 1x Vivid Grove
- 1x Plains
+ 3x Llanowar Reborn
+ 3x Everflowing Chalice
+ 2x Kazandu Tuskcaller
+ 2x Doubling Season of Beastbreaker of Bala Ged

Re: Level up deck

Geplaatst: wo mar 21, 2012 11:25 am
door pi
Kun je nieuwe decklists posten als je updates doet? Het is nu lastig te zien hoe je deck er nu uit ziet.

Ik denk dat je grootste zwakte op dit moment een vroege verdediging is. Aangezien je wit als basiskleur hebt is het misschien en optie om Day of Judgement te overwegen (of andere mass removal varianten). Je zou ook kaarten zoals Wall of Omens kunnen overwegen om sneller belangrijke kaarten te vinden en ook wat snelle verdediging toe te voegen (groen heeft ook een paar van zulke walls).

Een andere mogelijkheid is om meer mana acceleratie te spelen zodat je sneller je levellers kan upgraden. In dat geval is activatie reductie interessanter dan extra mana, Heartstone is een alternatief voor de grounds. Zelf vind ik Wall of Roots erg handig voor zowel acceleratie als verdediging, zelfs Tinder Wall zou een optie kunnen zijn.

Uiteindelijk zou ik in je deck denk ik een manier willen zoeken om meer interactie te hebben met je tegenstander. Misschien de mass removal niet alleen op creatures mikken (bv Austere Command of Akroma's Vengeance), of een paar Counterspell-achtige kaarten, desnoods een paart Desert Twisters of Saltblasts om dingen te kunnen slopen.

Re: Level up deck

Geplaatst: wo mar 21, 2012 9:11 pm
door Lubang
Mijn Deck nu: Dit is wat ik nu heb, zijn wel 55 kaarten maar weet nog niet wat ik met de laatste 5 doe.

Kaarten die ik heb liggen die misschien iets kunnen betekeken:
Snakeform Hele leuke kaart xP al gebruik ik hem wel in een ander deck
Negate / Cancel tja, zelf vind ik het niet zo maar het kan handig zijn
Veteran's Reflexes / Rally the Righteous / Gerrard's Command Heel handig tegen Naya Charm
Call to Heel Teacher bouncen of ander beest voor een beurt weghouden?
Cradle to Grave .kill
Capsize flauw maar wel leuk als je te veel mana hebt, iets wat ik waarschijnlijk niet heb
Ice Cage handig als ze niet veel spells of ability's hebben
Neurok Replica Misschien als wall? al vind ik het minder dat hij geen level up heeft

Wat goedkope Level up creatures die ik bij Everflowing Chaliceen Llanowar Rebornheb gehaald:
Knight of Cliffhaven
Champion's Drake
Skywatcher Adept
Null Champion
Kabira Vindicator
Time of Heroes
Brimstone Mage
Beastbreaker of Bala Ged
Marshal's Anthem
Kazandu Tuskcaller

Van alle destroy all kaarten is denk ik Austere Command het handigst omdat bijna al mijn beesten hun mana tussen 1 en 3 hebben zitten. Heartstoneis misschien iets voor als ik het deck zonder proliferate wil maken, Heartstone+ Training Grounds alleen zonde dat Transcendent masteren student of warfareer geen profeit van hebben. Wall of Omens heb ik opzich niet nodig Enclave Cryptologist zorgt voor veel card draw en wordt niet als een bedreiging gezien.

Re: Level up deck

Geplaatst: wo mar 21, 2012 10:41 pm
door pi
Je negeert zo ongeveer mijn redenatie waarom je bepaalde kaarten wel nodig zou hebben? Het is leuk dat die wall je een kaart geeft, maar net zo belangrijk is dat hij vroege creatures stopt. Van de voorgestelde kaarten heb je op de lange termijn het meest aan de Capsize, maar eventueel kun je het effect ook verkrijgen met Tradewind Rider die misschien wat vriendelijker is voor je mana.

Re: Level up deck

Geplaatst: wo mar 21, 2012 11:45 pm
door Lubang
Sorry het was niet mijn bedoeling om jouw suggestie te negeren, het ging er blijkbaar een beetje ene oor in andere uit tijdens het uitzoeken van m'n kaarten. :oops:
Early game is het inderdaad wat zwak qua verdediging, maar mijn groepje speelt niet al te agressief en het liefst blijf ik bij level up creatures.
Voor verdediging had ik er eerst ook Ikiral Outrider in zitten, maar erg veel profijt had ik er niet van dus heb ik hem er uit gehaald.

Level up creatures die voor bescherming kunnen zorgen vind ik:
Nirkana Cutthroat First strike deathtouch vinden ze niet zo leuk :P (beurt 4 minimaal)
Kabira Vindicator 2/4 al kost hij wel 4 mana dus min in 4e beurt op tafel (of 3e als ik Everflowing chalice 1 mana geef) dus dan houdt hij al minder tegen.
Null Champion soort van met z'n regen (Minimaal beurt 4)
Kazandu Tuskcaller Elephant tokens kunnen blokken, (beurt 3 minimaal)

Waarschijnlijk wordt het dan een van deze vier inplaats van een onedrop/twodrop wall.

Re: Level up deck

Geplaatst: do mar 22, 2012 10:04 am
door pi
Je zou op zijn minst wat manlands kunnen overwegen, de 2 kleuren manlands van worldwake zijn vrij goed en als je verdediging zou willen dan komt forbidding watchtower een heel eind. Jammer dat de de rood/groene niet kan spelen, die zou nog mooi werken met je hele counter gebeuren ook. Manlands geven je wat extra vroege blockers en creatures die een Wrath overleven.

Sowieso verassen manlands nog wel eens mensen. Ik heb spelers in mijn groep die toch wel 1 in de 4 potjes vergeten te kijken en een domme aanval maken (het helpt ze niet dat wij in een coffeeshop spelen...).

Re: Level up deck

Geplaatst: ma mar 26, 2012 12:03 am
door Lubang
Vrijdag zat had ik eindelijk de kans om met mijn aangepaste versie te spelen, Everflowing Chalice en Llanowar Reborn werkte erg goed vond ik. Over de rest van mijn kaarten was ik echter niet zo tevreden. Transcendent Master wordt gezien als een grote bedreiging en jammer genoeg kon de lifelink niet op tegen een blood tyrant. Uit eindelijk won een zombie deck met Grimoire of the dead
Het tweede potje kon ik niet op tegen een Woolly Thoctar met Runes of the Deus.

Na twee keer stof gegeten te hebben en niet echt het gevoel te hebben dat ik had kunnen winnen met een andere volgorde van kaarten, heb ik besloten om helemaal van voor af aan te beginnen. Back to the Drawingboard als het waren.

Eerst wou ik Level up en 5 kleuren en kaarten die me leuk leken, nu alleen Level up en wat goed werkt. :P En ik zou het waarderen als andere mensen met me mee denken.

Pro's qua kleuren:
Wit:
Caravan Escort, Ikiral Outrider, Knight of Cliffhaven, Transcendent Master, Hedron-Field Purists, Student of Warfare, Kabira Vindicator
Lifelink, First Strike/Double Strike, Indestructible, Vigilance, Flying, preventing Damage en een Buff met de creatures. Verder zijn er ook handige witte enchantments voor exilen of zorgen dat ze niet meer aanmogen vallen. En Ajani Goldmane, Venser, the Sojourner zijn wit (en blauw).

Blauw:
Halimar Wavewatch, Skywatcher Adept, Coralhelm Commander, Echo Mage, Enclave Cryptologist, Lighthouse Chronologist, Hada Spy Patrol
Islandwalk, Flying, Extra Turn, Merfolk Buff, Copy Instant of Sorcery, Card Draw, Unblockable en shroud. Verder zijn Training Grounds, Venerated Teacher en Tezzeret's Gambit blauw.

Zwart:
Null Champion, Zulaport Enforcer, Guul Draz Assassin, Nirkana Cutthroat.
Regenerate, Intimidate, Debuff en FS/Deathtouch. Verder ook destroy kaarten?

Rood:
Lord of Shatterskull Pass, Kargan Dragonlord, Brimstone Mage
Vrijwel boardwipe voor een speler, Flying/Trample/Buff en damage. Verder ook Splinter Twin.

Groen:
Kazandu Tuskcaller, Beastbreaker of Bala Ged, Joraga Treespeaker
Olifantjes! :D, Trample en 2 mana. Verder ook Doubling Season.

Colorless:
Contagion Clasp, Contagion Engine, Venser's Journal, Everflowing Chalice, Soul Foundry
Proliferate Counters, Enclave Cryptologist houdt 5+ kaarten in hand dus journal kan heel handig zijn, Chalice + Proliferate = Profit, Soul foundry + Venerated Teacher = profit.

Blauw en Groen lijken mij meer waarde hebben als een soort support kleur, Zwart en Wit lijkt mij het handigst voor aanvallen, en rood voor de boardwipe.

Doubling Season vs Training Grounds
Doubling Season Stacked, Training Grounds in principe ook maar de mana kan niet minder dan 1 worden.
Doubling Season werkt ook op +1/+1 counters.
Doubling Season werkt op Tokens. (soul foundry, Splinter Twin, Ajani -6)
Doubling Season laat planeswalkers met dubbele levens het veld in komen.
Training Grounds is alleen beter als de level up koste oneven is en groter dan 1.
Training Grounds kost maar {u}, dus eerder profeit van.

Misschien een deck in de richting van 25% blauw + 30% wit + 30% zwart + 15% rest (Doubling Season + Lord of Shatterskull Pass + Proliferate)

Manlands lijken me inderdaad een goed idee. Raging Ravine is inderdaad leuk met die counters alleen jammer dat er zo weinig groen/rood in komt/zit, hij kost alleen 4 en tegen die tijd is 3/3 (of 4/4 als counter eerst opkomt dan aanvallen wat volgens mij het geval is) niet zo sterk meer en ik heb alle mana nodig die ik kan krijgen.

Decklist voor nu:
3 a 4 Doubling Season
Misschien 1 Training Grounds
2 a 3 Lord of Shatterskull Pass
3 a 4 Enclave Cryptologist
1 a 2 Venser's Journal

Misschien 1 Raging Ravine
2 a 3 Llanowar Reborn
2 a 3 Forbidding Watchtower

Sorry van de lange post, en het feit dat ik helemaal opnieuw begin, maar het leek me makkelijker om helemaal opnieuw te beginnen dan nog een keer aan te passen.

Re: Level up deck

Geplaatst: zo apr 01, 2012 1:25 pm
door Lubang
Nadat ik een nieuwe versie van mijn deck heb gemaakt heb ik vrijdag weer de kan gehad ermee te spelen. Ik vond dat hij het stukken beter deed dan mijn eerdere versies maar er zijn nog een paar puntjes die beter/anders kunnen.

Versie 2.0?
3 Everflowing Chalice
3 Contagion Clasp
1 Contagion Engine
2 Venser's Journal

1 Knight of Cliffhaven
1 Kabira Vindicator
3 Transcendent Master
2 Student of Warfare

3 Enclave Cryptologist
2 Venerated Teacher

3 Kazandu Tuskcaller

2 Guul Draz Assassin
2 Null Champion
2 Nirkana Cutthroat

3 Lord of Shatterskull Pass

4 Doubling Season
1 Training Grounds

1 Ajani Goldmane
1 Venser, the Sojourner

3 Vivid Meadow
3 Forbidding Watchtower
1 Vivid Crag
2 Vivid Creek
2 Vivid Marsh
3 Llanowar Reborn
4 Reflecting Pool
2 Rupture Spire

Een paar dingen die nog niet zo lekker gaan:
Forbidding Watchtower, op zich is het idee leuk maar tegen de tijd dat ik hem kon gebruiken was hij al gelijk dood gegaan en ik had al een Max Knight of Cliffhaven op het veld. Rupture Spire is ook wel aardig maar legt me wel een beetje lam voor een beurt. Misschien heeft iemand suggesties welke landjes ik beter zou kunnen gebruiken? Qua kleuren zit het deck vrij solide in elkaar op het moment dus elk soort landje mag.

Verder ben ik niet echt tevreden met Venerated Teacher, Op zich kan hij handig zijn maar over het algemeen level ik elk creature of de beurt dat ze het veld op komen tot max, of de volgende. Dus de kans dat ik 2 of meer level up creatures heb liggen die nog niet max level zijn is vrij klein.

Doubling Season is heel handig en erg leuk maar toch een beetje prijzig, misschien weet iemand een leuke vervanger?

Verandering waar ik aan zat te denken:
-2 Rupture Spire
-3 Forbidding Watchtower
-2 Venerated Teacher
-4 Doubling Season

+1 Contagion Engine
+1 Enclave Cryptologist
+1 Kazandu Tuskcaller
+1 Parallel Lives (Voor Elephant Army! :D)
+1 Training Grouds(Soort van equivalent van doubling season, al werkt hij niet op alles)
+2 Gavony Township
+1 Ajani Goldmane

Kom ik nog 3 kaarten tekort, Misschien 1 of 2 Marshal's Anthem om terug te komen na een wrath, of Time of Heroes zijn mijn creatures sneller sterker of misschien Soul Foundry? Of zie ik er nog een paar over het hoofd?

Verder had ik nog 3 kleine vraagjes:
Stel ik heb Ajani Goldmane op het veld met 6 life counters(of hoe dat heet D: ) kan ik dan zijn -6 ability gebruiken? (of welke planeswalker en ability ook) Lijkt mij dat dat kan, al ben je je planeswalker dan wel kwijt, maar weet het niet zeker.

Stel ik heb Venser, the Sojourner kan ik dan een planeswalker exilen? (ja, duh) maar krijgt hij dan zijn standaart life counters weer? of komt hij het veld in met 0? nog niet de kans gehad om dit te doen maar vroeg me het af. Als hij met standaart life counters het veld in komt, en je mag je planes walker killen (zoals in vraag 1) zou ik hem kan kunnen exilen voor hij dood gaat? ($.$ combo! Doubling Season+ Venser, the sojourner + Ajani Goldmane = Au! elke beurt 2 Avatar Creature Tokens met je levens totaal)

Stel ik heb max Null Champion op het veld, een tegenstander vraagt of ik hem nog kan regeneraten, moet ik antwoorden? Ik had nog een Vivid Creek liggen met 2 counters dus ja ik kon regeneraten, maar het lijkt mij dat je niet hoeft te antwoorden op vragen van tegenstanders.