Te Koop Grim Tutor Starter 1999

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
Woopata
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: do jul 12, 2012 4:46 pm

Te Koop Grim Tutor Starter 1999

Bericht door Woopata »

Hierbij zet ik dus mijn Grim Tutor te koop. Hij is M/NM, nooit gebruikt geweest en heeft altijd in een cover gezeten.

Grim Tutor: 170 Euro

Foto's zijn te zien in de link

http://imgur.com/a/OKW9B

Heb geprobeerd de inval van het licht zoveel mogelijk te reduceren maar dat is niet vanzelfsprekend met een smartphone.
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Re: Te Koop Grim Tutor Starter 1999

Bericht door pi »

Is over de prijs te onderhandelen? Hoewel ik deze kaart nog zoek ben je duurder dan Amerikaanse winkels en dan is het natuurlijk niet interessant. Ik kan er bij StrikeZoneOnline eentje die NM is bestellen voor omgerekend zo'n 150 euro, dus daar zou je in ieder geval een stukje onder moeten zitten (aangezien straatprijs altijd lager is dan winkelprijs).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Woopata
Starter
Berichten: 2
Lid geworden op: do jul 12, 2012 4:46 pm

Re: Te Koop Grim Tutor Starter 1999

Bericht door Woopata »

pi schreef:Is over de prijs te onderhandelen? Hoewel ik deze kaart nog zoek ben je duurder dan Amerikaanse winkels en dan is het natuurlijk niet interessant. Ik kan er bij StrikeZoneOnline eentje die NM is bestellen voor omgerekend zo'n 150 euro, dus daar zou je in ieder geval een stukje onder moeten zitten (aangezien straatprijs altijd lager is dan winkelprijs).
Heb je een privébericht gestuurd.
Plaats reactie