Manga
Moderator: Admins & Moderators
Manga
Ik weet niet of er nog meer mensen hier manga wel tof vinden, wel dit is wat ik heb:
*update* marshall.gamepoint.net/manga.xls
zie het 2de tabblad (onderaan) waar ik otm mee bezig ben.
Iria is trouwens een toffe serie met helaas met 6 afleveringen zover ik weet en kan vinden
*update* marshall.gamepoint.net/manga.xls
zie het 2de tabblad (onderaan) waar ik otm mee bezig ben.
Iria is trouwens een toffe serie met helaas met 6 afleveringen zover ik weet en kan vinden
Never interrupt your enemy when he is making a mistake
Een soort tekenfilms alleen dan 100x toffer omdat het voor ouderen bedoelt is
http://www.dutchanime.net/
http://www.dutchanime.net/
Never interrupt your enemy when he is making a mistake
- KingFatass
- Wizard
ANIME ROELT!!!!!!
x, mononoke, lain, het is allemaal geweldig!! Btw marschall. heb jij op je harde schijf anime (love hina ) staan misschien?? Zo ja kun je brande misschien? zo ja, $$$$$$$ voor jouw.
x, mononoke, lain, het is allemaal geweldig!! Btw marschall. heb jij op je harde schijf anime (love hina ) staan misschien?? Zo ja kun je brande misschien? zo ja, $$$$$$$ voor jouw.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- Sab!
- Administrator
- Contacteer:
Euh marshall... of je hebt mpegjes die ken je in je dvd speler afspelen...
Of de bestandsgrootte is gewoon groter.... want bv een aflevering van Evangelion is bij mij tussen de 30 en 60 MB (23 minuten) en een aflevering van The Guyver is bij mij 120 MB (27-30 minuten) dus het kan aan verschillende dingen liggen:
Nog even wat info Evangelion
-Beeld 320x240
-DiVX 4 Codec
-Japans Gesproken
-Engels ondertiteld
Of de bestandsgrootte is gewoon groter.... want bv een aflevering van Evangelion is bij mij tussen de 30 en 60 MB (23 minuten) en een aflevering van The Guyver is bij mij 120 MB (27-30 minuten) dus het kan aan verschillende dingen liggen:
Nog even wat info Evangelion
-Beeld 320x240
-DiVX 4 Codec
-Japans Gesproken
-Engels ondertiteld