Magic Team

De plaats voor onderwerpen binnen Magic: the Gathering die je niet in andere fora kwijt kunt.

Moderator: Admins & Moderators

DutchThor
Advanced
Berichten: 18
Lid geworden op: do mar 28, 2002 4:03 pm
Locatie: Hoorn, Noord-holland
Contacteer:

Magic Team

Bericht door DutchThor »

Er komen hier veel magickers dus dacht ik, waarom zetten we geen magic team op met magickers die op dit forum komen?
Ik dacht aan een team (of teams) van spelers die dicht bij elkaar in de buurt wonen (zelfde stad of regio) en dan op toernooien met team-play gaan spelen, je kan dan AlphaBetaUnlimited.com bijvoorbeeld als voorbeeld nemen, zoiets had ik in gedachten.

ook is het misschien een idee om eens een keer een toernooi te organiseren of zoiets met naaitsabes.... Wat dachten jullie ervan?

Greetz,
DutchThor

-------------------------
"I Met a woman once, she had a specialty: baking a loaf of bread and placing it onto her hand"
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik denk dat de mensen hier een beetje te ver uit elkaar wonen voor zoiets. Daarbij komt nog dat veel mensen hier (bijna) alleen cassual spelen. Waarschijnlijk weet een aantal hier niet wat je met "AlphaBetaUnlimited.com " bedoeld, hetgeen ik niet echt vreemd vind eigenlijk. (was het overigens niet vroeger zonder .com? Is de samenstelling misschien veranderd? Of vergis ik me daarin gewoon?)

Ikzelf speel te weinig op tournooien om nuttig te zijn in zo'n team. Dit komt voornamelijk door een gebrek aan tijd.

Ik vind het organiseren van een tournooitje wel een leuk idee, maar waar? En wat voor formaat: geen enkel formaat is echt eerlijk tenzij het een vorm van limited is, of mensen proxies mogen gebruiken. Grootste probleem is volgens mij toch voornamelijk waar moet je het tournooi houden...

mazzel

pi

p.s. Je komt uit Hoorn? Er is elke laatste zondag van de maand een leuke beurs/tournooi in purmerend georganiseerd door een van de eigenaren van cardexchange, misschien een idee om een keer langs te komen? Ik vermaak me daar altijd goed.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

zoiets zal wel de enigste keer zijn dat we bij elkaar komen
het slimste lijkt me dan om op een groot magic iets (dusicum, spellenspektakel, pre-realse)en dan elkaar ff hallo zeggen
nix groots omdat je ook nar dat magic gedoe wilt
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
DutchThor
Advanced
Berichten: 18
Lid geworden op: do mar 28, 2002 4:03 pm
Locatie: Hoorn, Noord-holland
Contacteer:

Iedereen heeft vrienden

Bericht door DutchThor »

Je hebt in je eigen buurt waarschijnlijk een aantal mensen die ook magic spelen. Die kan je er ook in betrekken.

-----
Over het toernooitje, we kunnen dit het beste in Utrecht organiseren omdat dit niet alleen centraal ligt maar ook omdat ik daar waarschijnlijk wel een zaaltje kan regelen of zoiets.
Ik kan hier in hoorn zo (gratis) een zaaltje regelen om eens in de zoveel tijd samen te komen.
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

I will be there 8)
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

om van Leiden naar Utrecht te gaan voor een klein magic potje vind ik het niet echt waard.
ik denk dat de meesten wel op een 75km afstand van Utrecht zitten

voor de gasten rond Leiden: Magic Friends kan je altijd komen
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
DutchThor
Advanced
Berichten: 18
Lid geworden op: do mar 28, 2002 4:03 pm
Locatie: Hoorn, Noord-holland
Contacteer:

Da's Waar

Bericht door DutchThor »

Eigenlijk moeten we 1 of 2 keer per jaar een groot evenement organiseren, die het wél waard is om 75 km voor te reizen ofzo. Iedereen heeft magic vrienden, die vrienden hebben die vrienden hebben, op die manier kunnen we veel mensen naar dit evenement trekken.

Het is jammer dat we zover uit elkaar wonen, maar we kunnen wel wat organiseren, als we het maar goed aanpakken!

Grtz,
Thor

P.S Woon je in de buurt van Hoorn? Je kan altijd langs komen 'for a game or two'
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

hoe wou je ongesponserd een groot iets organiseren
er zijn hiet +-15 vaste posters
nemen allemaal 2 vrienden mee
15x3=45
das nou nix groots waar een sponser voor warmloop
(je moet gewoon een sponser hebben voor plaats, catering etc.)
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Petros
Adept
Berichten: 218
Lid geworden op: do mar 28, 2002 6:54 pm
Locatie: Zeist, in de buurt van Utrecht
Contacteer:

Bericht door Petros »

8) wat ik garndeer je wanner je vraagt om het op ps-games te zetten minemaal 45 mensen komen :lol:
Gebruikersavatar
pi
Archmage
Berichten: 9184
Lid geworden op: ma apr 01, 2002 11:00 am
Locatie: Amsterdam
Contacteer:

Bericht door pi »

oy,

misschien kun je beter naar iets toe gaan dat al redelijk groot is...

die beurs waar ik de laatste zondag van de maand in purmerend altijd zit kan een mannetje of 30 extra best dekken, als we het de organisator van te voren laten weten denk ik (hij moet dan een vande grotere zalen afhuren namelijk).

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

als al die Utrechters zin hebben om naar amsterdam te komen
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
DutchThor
Advanced
Berichten: 18
Lid geworden op: do mar 28, 2002 4:03 pm
Locatie: Hoorn, Noord-holland
Contacteer:

Hey

Bericht door DutchThor »

Geen shit over de MAVO ja!!!!
------------

Het is inderdaad een idee om aan PS-games te vragen of ze het mee willen nemen.

Er zijn nog een paar dingen wat vervelend is:

1. Wie gaat betalen voor de huur van het zaaltje/zaal?
Als iedereen naar hoorn wil komen kan ik makkelijk hier gratis een zaaltje huren, ik zit op scouting en op zondag (mits we het van te voren 'boeken') staat het gebouw leeg, ik ben lid van de groep dus kan ik het gebouw gewoon reserveren. Maar het ligt wel weer (te) ver weg van het zuiden-des-lands.

2. (Om maar in de stemming te blijven) Waar gaan we het houden?
Utrecht ligt het meest voor de hand, het is dan voor iedereen niet echt ver reizen. Ik kan gaan informeren bij een partycentrum in Nieuwegein (dat ligt zo'n 10 km van utrecht af) hoe duur het is e.d. Mijn moeder woont in N'gein dus dat is makkelijk :)

3. Hoeveel mensen komen er?
Het is natuurlijk mogelijk om ps-games te vragen, maar we kunnen ook gewoon vrienden meenemen en bijvoorbeeld affiches ophangen bij gamezaken in jouw buurt, zo moeten we toch wel op een mannetje of 100 kunnen rekenen hoop ik!!?

Heeft een van jullie nog een goed idee misschien????
Gebruikersavatar
Xanatos
Adept
Berichten: 491
Lid geworden op: zo apr 28, 2002 8:07 pm

Bericht door Xanatos »

misschien een entreeprijs vragen(niet te hoog)
voor zaal en voor comsumsie
"Anyone can snap his fingers and yank a soul. I prefer to kill creatively."
Gebruikersavatar
Baalzamon
Master
Berichten: 169
Lid geworden op: zo mar 31, 2002 4:03 pm
Locatie: Limburg

Bericht door Baalzamon »

Een prijs voor consmupties zowiezo en een entreeprijs is ook een goed idee natuurlijk...
Gast

Bericht door Gast »

Then wer are right in business
Plaats reactie