we willen natuurlijk nog een keer gaan spelen, wat we gaan doen en wanneer gaan we donderdagavond in de chatroom bespreken rond acht uur. mensen die wel willen spelen maar niet kunnen komen post even wanneer je kan
sander
play again
Moderator: Admins & Moderators
- lord of the squirrel
- Administrator
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik ben de hele week druk aan het leren, en weet niet wanneer ik wel of niet tijd heb, maar ik ga bij voorkeur naar zelfde locatie en speel liefst draft, maar om kosten te besparen zou ik all common als goeie tweede willen proberen met als derde optie bring you're own block (waarbij mensen maar gewoon rekening moeten houden met de sligh decks uit tempest, de combo decks uit saga en weet ik wat nog meer, dat is onderdeel van wat nu juist bring you're own block leuk maakt).
mazzel
pi
ik ben de hele week druk aan het leren, en weet niet wanneer ik wel of niet tijd heb, maar ik ga bij voorkeur naar zelfde locatie en speel liefst draft, maar om kosten te besparen zou ik all common als goeie tweede willen proberen met als derde optie bring you're own block (waarbij mensen maar gewoon rekening moeten houden met de sligh decks uit tempest, de combo decks uit saga en weet ik wat nog meer, dat is onderdeel van wat nu juist bring you're own block leuk maakt).
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Deze keer ben ik ook van de partij (helaas had ik vorige keer een pre-release) mijn voorkeur gaat uit naar Draft gewoon omdat dit denk ik het meest eerlijkste is. Als we block constructed gaan spelen moeten we ook een Banned/Restricted list hebben. Als tweede stel ik dan voor dat we gewoon T2 spelen waar iedereen toch wel wat kaarten van heeft.
GFORCE
GFORCE
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- lord of the squirrel
- Administrator
draften
we gaan draften maar we moeten nog even kijken of cafe op zondag beschikbaar is en er moeten nog wat andere dingen worden geregeld je hoort het wel als het bekent is
sander
sander