legions
Moderator: Admins & Moderators
wordt weer leuk ingespeeld op de jonge spelers van 8~14: grote beesten, hoge casting costs
2 woorden: crap serie!
2 woorden: crap serie!
"From the time of howling..from when the Earth was still new, arose a powerful barbaric immortal...the DEATHDEALER...He is the son of Satan, the Lord of Death..."
http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?p=207#207
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
wou je de "187" creatures gericht op newbies noemen?
Die morph's met abilities als ze flippen vallen in ongeveer dezelfde categorie, vandaar dat ik de serie zeker niet gericht op newbies vind.
Wel lijkt me limited wat irri worden met zo heel veel creatures, maar dat wil ik eerst zien. Ben trouwens iig volgende maand legions draft van plan, dus dan zullen we het wel zien. Lekker beuken met creatures de hele dag, klinkt toch best aardig.
mazzel
pi
Die morph's met abilities als ze flippen vallen in ongeveer dezelfde categorie, vandaar dat ik de serie zeker niet gericht op newbies vind.
Wel lijkt me limited wat irri worden met zo heel veel creatures, maar dat wil ik eerst zien. Ben trouwens iig volgende maand legions draft van plan, dus dan zullen we het wel zien. Lekker beuken met creatures de hele dag, klinkt toch best aardig.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
Owk, maar morphbeesten moet je eerst morphen. 1 tied dat je manbase up en 2 heb je pas een effect in beurt5 ofzo, dus die oude 187 beesten waren echt veel beter.pi schreef:Oy,
mazzel
pi
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Ik wou niet beweren dat ze even goed zijn, maar wel dat ze wat betreft moeilijkheidsgraad wel ongeveer gelijk liggen. Ik probeerde alleen hiermee duidelijk te maken dat volgens mij de set echt niet alleen op newbies gericht is.KingFatass schreef: Owk, maar morphbeesten moet je eerst morphen. 1 tied dat je manbase up en 2 heb je pas een effect in beurt5 ofzo, dus die oude 187 beesten waren echt veel beter.
mazzel
pi
p.s. Overigens zijn niet alle "187" creatures het toppunt van efficientie hoor.
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
limited is leuk
onslaught en ook legions limited zijn erg leuk. leuker dan OTJ wat mij betreft... powerlevel van al die morph-beestjes is idd wel lager, maar in onslaught-block maakt dat weinig uit, wel beetje jammer dat niks kan concurreren met de efficientie van U/G