Slivertjes .. block constructed
Moderator: Admins & Moderators
- bastial fury
- Adept
Slivertjes .. block constructed
Geodendag allen,
Ahier een poging tot lollig sliver-deck...werkt in block heel aardig:
7 swamp
7 mountain
4 plains
4 island
1 tainted field
1 tainted isle
4 spectral sliver
4 crypt sliver
3 toxin sliver
4 hunter sliver
4 blade sliver
3 magma sliver
2 ward sliver
4 plated sliver
2 essence sliver
2 synapse sliver
2 shifting sliver
2 riptide replicator
Leek me wel leuk voor een niet al te pretentieus deck dat vooral erg leuk is om mee te spelen. Ik heb nog niet alle kaarten, zoek nog 2 Essence sliver2 en 2 Shifting slivers....
Ahier een poging tot lollig sliver-deck...werkt in block heel aardig:
7 swamp
7 mountain
4 plains
4 island
1 tainted field
1 tainted isle
4 spectral sliver
4 crypt sliver
3 toxin sliver
4 hunter sliver
4 blade sliver
3 magma sliver
2 ward sliver
4 plated sliver
2 essence sliver
2 synapse sliver
2 shifting sliver
2 riptide replicator
Leek me wel leuk voor een niet al te pretentieus deck dat vooral erg leuk is om mee te spelen. Ik heb nog niet alle kaarten, zoek nog 2 Essence sliver2 en 2 Shifting slivers....
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- bastial fury
- Adept
Tainted landjes zijn inderdaad niet block ... foutje..
Ensnaring bridge is typisch zo'n kaart waartegen je wel iets kan gaan inbouwen, maar daar zijn er zoveel van (wrath of god, mutilate, megrim om er maar een paaar te noemen) dat het echt een beetje dweilen met de kraan open wordt bij het samenstellen van dit deck. Daarom ga ik maar van de eigen kracht van het deck uit. Bovendien is het gewoon een erg leuk deck om te spelen...creatief met Slivers..
Tegen ensaring bridge heb ik altijd nog wel een dmv spectral sliver oppompbaar plated slivertje liggen of zo...
Ensnaring bridge is typisch zo'n kaart waartegen je wel iets kan gaan inbouwen, maar daar zijn er zoveel van (wrath of god, mutilate, megrim om er maar een paaar te noemen) dat het echt een beetje dweilen met de kraan open wordt bij het samenstellen van dit deck. Daarom ga ik maar van de eigen kracht van het deck uit. Bovendien is het gewoon een erg leuk deck om te spelen...creatief met Slivers..
Tegen ensaring bridge heb ik altijd nog wel een dmv spectral sliver oppompbaar plated slivertje liggen of zo...
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
- bastial fury
- Adept
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Ik denk dat block betekent dat je alleen kaarten gebruikt uit 1 standalone plus uitbreidingen (bv. invasion+planeshift+apocalypse, oddysey+torment+judgement of zoals in dit geval onslaught+legions). dat neemt niet weg dat je nog wel eens tegen een niet block constructed casual deck moet spelen (met ensnaring bridge of megrim etc. etc.)
Nu mag jij weer denken...
Nu mag jij weer denken...
What the hell - did I - do to deserve - all of this?
- KingFatass
- Wizard
Ja dat is een beetje idioot wat je zegt. Ik ga toch ook geen type 2 deck, dat rekening moet houden dat het ook wel eens tegen een extended of type1 deck moet spelen?
Je bouwt toch een block deck om tegen andere block decks te testen, zodat je het beste resultaat haalt op tournaments?
Ik zie geen reden om een block deck te maken en het aan te passen binnen de casual enviroment en hier om tips te vragen, want wij kenne je enviroment niet.
Je bouwt toch een block deck om tegen andere block decks te testen, zodat je het beste resultaat haalt op tournaments?
Ik zie geen reden om een block deck te maken en het aan te passen binnen de casual enviroment en hier om tips te vragen, want wij kenne je enviroment niet.
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
Begrijpelijk, vandaar wat nadere toelichting:
Ik vermoed dat dhr. bastial fury hier bedoelt te zeggen dat zijn deck (dat niet perse block constructed hoeft te zijn) het een stuk beter doet tegen een Onslaught block-constructed deck dan een aantal type-II decks. Dit lijkt mij niet zo vreemd.
Voor het geven van tips:
Alles kan (Type-I ook). Het deck moet geschikt zijn om multiplayer (chaos) te spelen.
De decks waar het vaak tegen speelt, vallen grofweg in de volgende groepen:
- control met veel removal (waaronder mass-removal)
- token-decks die in een afschuwelijk tempo verschrikkelijk veel op tafel leggen
- decks met lock (bv. ensnaring bridge, teferi's moat en mist of stagnation)
- hordes niet nader te specificeren beatdown en combo decks
Ik vermoed dat dhr. bastial fury hier bedoelt te zeggen dat zijn deck (dat niet perse block constructed hoeft te zijn) het een stuk beter doet tegen een Onslaught block-constructed deck dan een aantal type-II decks. Dit lijkt mij niet zo vreemd.
Voor het geven van tips:
Alles kan (Type-I ook). Het deck moet geschikt zijn om multiplayer (chaos) te spelen.
De decks waar het vaak tegen speelt, vallen grofweg in de volgende groepen:
- control met veel removal (waaronder mass-removal)
- token-decks die in een afschuwelijk tempo verschrikkelijk veel op tafel leggen
- decks met lock (bv. ensnaring bridge, teferi's moat en mist of stagnation)
- hordes niet nader te specificeren beatdown en combo decks
What the hell - did I - do to deserve - all of this?