ik ben al eventjes met een multiplyer goblins deck bezig, heeft iemand nog goeie suggesties?
Het deck:
Goblins:
4 gempalm incinerator
4 goblin matron (zoekt meestal recruiter)
4 goblin recruiter (leuk met ringleader!)
4 goblin ringleader
4 goblin sharpshooter (beetje ironisch dat een kaart die zo goed tegen mijn deck is ook in mijn deck zit)
4 warbreak trumpeter
2 goblin sledder/mogg raider
2 reckless one
2 skirk prospector
30
Rest:
3 goblin warrens
3 ivory tower (life gain is echt wel nodig, ik ga niet zo veel verdediging opbouwen)
2 mana echoes (3? of zelfs 4, en dan de warrens helemaal vergeten?)
8
Mana:
15 mountains
4 ancient tomb (snel mana hebben bleek erg leuk)
2 thawing glaciers (4?)
1 sol ring
22
Het idee van dit deck is voornamelijk zijn combo af te laten gaan (jep je hoort het goed, een combo in een goblin deck, en wat dat betreft, zelfs een oneindig damage/oneindig goblins/oneindig mana combo, waar gaat dat heen met de wereld). De combo bestaat uit de combinatie van mana echoes met goblin warens, met wat hulp van een prospector. Mana echoes met de trumpeters werkt ook zeer goed. Om de tijd totdat je kunt combo-en vol te houden zijn de ivory towers toegevoegd, ook de sharpshooters helpen wat dat betreft, en de sharpshooter is ook nog eens super als je combo ligt.
Het grootste probleem dat dit deck tot nu toe heeft is de goblins in leven houden. Om de een of andere reden heeft elk deck waar ik het tegen heb getest wel een mogelijkheid gehad om aan alle beesies tegelijk een damage te doen, of om ze -1/-1 te geven, geloof me, dat vind dit deck NIET leuk. nou waren dat wel 1 op 1 potjes en trof ik het nog wel erg slecht met mijn tegenstanders.
Heeft iemand nog behoorlijke suggesties?
mazzel
pi
p.s. als ik dit deck speel zie ik echt die goblins voor me die allemaal bij elkaar komen, en woeps, chips zomaar ineens vermeningvuldigen ze zich super snel, en begint er een gewoon voortdurend raak te schieten, en eentje die ineens enorm groeit, en zij maar verbaasd om zich heen zitten kijken omdat ze er aboluut geen hout van snappen.