nieuwe forumnaam
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
nieuwe forumnaam
Oy,
het viel me net op dat de naam van het forum van naaitsabes in nsMagicForums is veranderd. Wat vinden jullie hier van?
persoonlijk geef ik de voorkeur aan naaitsabes, omdat dat zo vaag klinkt (hoewel het gewoon sebastiaan is natuurlijk, maar dan andersom) of aan een naam die helemaal duidelijk de inhoud weergeeft (NaaitsabesMagicForums?), nsMagicForums vind ik eigenlijk precies niks.
mazzel
pi
het viel me net op dat de naam van het forum van naaitsabes in nsMagicForums is veranderd. Wat vinden jullie hier van?
persoonlijk geef ik de voorkeur aan naaitsabes, omdat dat zo vaag klinkt (hoewel het gewoon sebastiaan is natuurlijk, maar dan andersom) of aan een naam die helemaal duidelijk de inhoud weergeeft (NaaitsabesMagicForums?), nsMagicForums vind ik eigenlijk precies niks.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer:
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
dat ns voor naaitsabes stond snapte ik al, maar om de een of andere reden klinkt nsMagicForums toch lang zo leuk niet.
mazzel
pi
dat ns voor naaitsabes stond snapte ik al, maar om de een of andere reden klinkt nsMagicForums toch lang zo leuk niet.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator
- Ilúvatar
- Adept
- Contacteer:
ik dacht dus altijd dat het dat ook betekende.lord of the squirrel schreef:vertel eens wat het betekentIlúvatar schreef:komt er iemand toevallig hier uit groningen?
zo ja,
dan weet diegene vast wel wat naait sa bes nog meer betekend.
wat hierboven in deze post staat is dus de eerste keer dat ik hoorde wat het betekend.
naait sa bes betekend in het gewoon abn
niet zo best/goed.
CREDENDO VIDES
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!
Een mening is als een erectie,
je hebt het verschrikkelijk makkelijk, maar probeer het maar eens staande te houden!
HET WORDT NAMELIJK AL SNEL SLAP GELUL!