Extended Re-Animator

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

Plaats reactie
GForce
Wizard

Extended Re-Animator

Bericht door GForce »

2 Faceless Butcher
1 Nether Spirit
1 Petradon
1 Phantom Nishoba
1 Verdant Force
1 Visara the Dreadful

4 Blackmail
4 Cabal Therapy
1 Contamination
4 Duress
4 Entomb
4 Exhume
1 Infest
1 Life/Death
4 Reanimate
4 Vampiric Tutor

22 Swamp

===========
SIDEBOARD
===========
4 Diabolic Edict
2 Engineered Plague
2 Faceless Butcher
3 Phyrexian Negator
2 Planar Void
1 Urborg Shambler
1 Woodripper

Ik wil misschien dit deck gaan spelen in Extended, maar ik zit met een paar vragen over dit dit.

1. Planar Void :arrow: is deze puur en alleen tegen psychatog of is hij ergens anders voor.

2. :arrow: Waarom Verdant Force in dit deck ?

3. :arrow: Zijn er niet meer kaaten nodig om kaarten zelf te ditchen om ze in je grvaeyard te krijgen of is Entomb in dit deck de enige oplossing ?

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

void: goed tegen psychatog, the rock, angry ghoul

force: beukt heel hard! Hele moeilijk te stoppen.

ditchen: ik kan me een maindeck buried alive voorstellen, maar in principe zul je aan 4 tutors, 4 entombs en agressief mulligannen wel genoeg hebben.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Maar is Verdant Force nou echt nodig ?? Kijk Phantom Nishoba die geeft levens en is een stuk moeilijker te stoppen. En als je die eenmaal gestopt heb reanimeer je m ff en hij weer terug.

Ik had eerder beesten in gedachte met een goede abilitie. Ik zou daarom ook niet weten waar al die 1/1 tokens voor zijn. Je tegenstander krijgt ze ook en hij blokt er je Verdant Force mee af ??

Daarom lijkt mij deze kaart helemaal ontbruikbaar, maar er zal wel een reden zijn dat ie erin zit.

GForce

*edit*

Ik zie het al. Jij mag al die tokens in leggen. Ik dacht ff dat je tegenstander dat ook mocht (heb ik trouwens altijd gedacht en snapte daarom niet waarom hij zo goed was :oops: ), maar zijn er niet betere creatures ni bv Legions die ik kan gebruiken ?

*/edit*
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

niet alleen krijg jij alle tokens (errata), hij is vooral daarmee je beste bescherming tegen kaarten als innocent blood, chainer's edict, diabolic edict, etc. Je tegenstander gaat bijna altijd 2 kaarten nodig hebben om je verdant force te stoppen. En, als je 'm met een beetje mazzel 2e of 3e beurt weet neer te leggen is het een heel snelle klok waar je tegenstander rekening mee moet houden, en eentje die ook nog eens steeds neller gata tikken. Extra punten voor de force zijn ook nog de makkelijk aan de cabal therapy te saccen tokens.

Overigens zou ik het deck zover tunen dat je er zelf tevreden mee bent natuurlijk, en als jij de force wilt ditchen, waarom niet, er zijn zat andere leuke opties. Als je dat wil doen, denk dan ook nog een keertje goed over die ene contamination, de blackmails en de butchers.

veel succes,

mazzel

pi
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

pi schreef:
Als je dat wil doen, denk dan ook nog een keertje goed over die ene contamination, de blackmails en de butchers.
Bedoel je dat ik er meer Contamination in moet doen. En 1 Blackmail minder of...............en wat about the Buthers ??

GForce
KingFatass
Wizard

Bericht door KingFatass »

Ik zou cker gilde drake in je sideboard doen. Aangezien er nogal wat reanimator gespeeld wordt.

Hij exhume, jij reageer entomb voor gilded drakeXDXDXDXDXDXD!

Ook kun je denken aan symbiotc wurm, goed tegen decks met veel removal. (psychatog enz)

Verder zit het deck wel leuk in elkaar.

Je kan brainburst.com checken voor extended decks. Daar kun je ook zien hoeveelste die decks op tournooien werden 8)
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

GForce schreef:
pi schreef:
Als je dat wil doen, denk dan ook nog een keertje goed over die ene contamination, de blackmails en de butchers.
Bedoel je dat ik er meer Contamination in moet doen. En 1 Blackmail minder of...............en wat about the Buthers ??

GForce
Ik vind blackmail niet zo goed, contamination allen als je er meer speelt, en de butchers vind ik ook niet helemaal op hun plaats in het deck, dat was het zo'n beetje.

mazzel

pi
Plaats reactie