te koop : foil birds, mirror universe, guardian beast...

De plek om jouw 'haves' en 'wants' lijst te plaatsen. In dit forum kun je Magic: the Gathering kaarten met anderen ruilen.

Moderator: Admins & Moderators

Gesloten
brennus
Advanced

te koop : foil birds, mirror universe, guardian beast...

Bericht door brennus »

ik heb 1 foil birds of paradise, 2 mirror universe, 2 guardian beast, 2 tawnoss's coffin en een forcefield te koop. (alle engelstalig)

p.s. heeft iemand toevallig een tip over waar ik deze kaarten ook kan proberen te verkopen?
alvast bedankt
lord of the squirrel
Administrator

Bericht door lord of the squirrel »

je kan het hier proberen maar hier zijn geen echt rijke mensen aanwezig (meeste zijn studenten) dus dan moet je niet te veel verwachten wat ze bieden(als ze bieden) en anders kan je iets van ebay proberen

sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Je kunt kiezen voor Amerikaanse ebay. Daar ben je de kaarten makkelijk kwijt alleen geven ze er minder voor. Je moet dan wel bereid zijn om over te hele wereld te verzenden.

Als je kunt voor de Nederlandse of Duiste ebay kost het je misschien wat meer moeite om ze kwijt te raken maar je krijgt er wel meer voor.

Zou je hier ook je vraagprijzen neer kunnen zetten dat is wel zo handig als er toch iemand is die misschien kaart/en wil kopen.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

ik weet *misschien* iemand die wel intresse zou hebben in je guardian beasts.

laat even weten of ik moet checken of deze gozer ze nog steeds zoekt.

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
Gesloten