verandering
Moderator: Admins & Moderators
- lord of the squirrel
- Administrator
verandering
hey,
wat vinden jullie van het nieuwe deel(magic series) op het forum
als je vind dat er iets mist of zoiets geef hier je mening er dan over
sander
wat vinden jullie van het nieuwe deel(magic series) op het forum
als je vind dat er iets mist of zoiets geef hier je mening er dan over
sander
In the Krosan Forest, you've got to keep an eye out for the squirrels.
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik vind het ook een goed idee, we moeten alleen erg opletten niet te veel series neer te zetten want de index pagina wordt zo wel heeeeeel groot.
mazzel
pi
ik vind het ook een goed idee, we moeten alleen erg opletten niet te veel series neer te zetten want de index pagina wordt zo wel heeeeeel groot.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- lord of the squirrel
- Administrator
- lord of the squirrel
- Administrator
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik geloof dat de theorie was dat als nieuwe spelers een pakkie van de basisset kopen, en ze zien 8th staan dat ze zoiets hebben als "shit, heb al 7 sets gemist!". Door er de core set van te maken, en vanaf nu ook deze naamegeveing aan te houden voor bv 9th en 10th ook, zou dit iets minder zijn.
mazzel
pi
ik geloof dat de theorie was dat als nieuwe spelers een pakkie van de basisset kopen, en ze zien 8th staan dat ze zoiets hebben als "shit, heb al 7 sets gemist!". Door er de core set van te maken, en vanaf nu ook deze naamegeveing aan te houden voor bv 9th en 10th ook, zou dit iets minder zijn.
mazzel
pi
Oh dus een soort oplichterij. Want nu komen ze er later achter dat ze al 30 sets gemist hebben. En misschien als ze dat van te voren zouden weten dat ze niet met Magic zouden beginnen.
Ik moet wel zeggen dat het een goed plan is, maar ik denk dat het wel een negatief gevolg hebben nl. dat je je bedrogen voelt door WotC.
GForce
Ik moet wel zeggen dat het een goed plan is, maar ik denk dat het wel een negatief gevolg hebben nl. dat je je bedrogen voelt door WotC.
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
nieuwe mensen spelen meestal type 2, ik denk niet dat het zo erg is om ze wat minder in te wrijven dat er al heel wat sets gedrukt zijn waar zij geen pakjes meer van kunnen krijgen.
Op de kaarten blijft trouwens gewoon 8th staan he (VIII).
mazzel
pi
nieuwe mensen spelen meestal type 2, ik denk niet dat het zo erg is om ze wat minder in te wrijven dat er al heel wat sets gedrukt zijn waar zij geen pakjes meer van kunnen krijgen.
Op de kaarten blijft trouwens gewoon 8th staan he (VIII).
mazzel
pi
Er komt toch geen "VIII" op te staan of wel. Ik dacht dat er gewoon "8" op komt te staan. Maar je zult eerst een booster moeten opmaken om het te zien. En ik weet nog dat niet iedereen en verstand van heeft. Zo heb ik dure kaarten met kinderen rond de 10 jaar geruild (ze vonden de plaatjes zo mooi) zelfde met pokemon kaarten en die later lekker duur verkocht op inet.
GForce
GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!