Sliver
Moderator: Admins & Moderators
Sliver
Wel, ik speel met een zwart witte deck, ik gebruik serra angel en senghir vamire als mn zwaarste creatues en nog een paar witte met protection from black. Zal straks uitleggen waarom. Ik gebruik hecatomb samen met senghir autocrat zo kan k met mn swamps shooten. En ik gebruik ook pestilence, en om mij daartegen te beschermen gebruik k circle of protection black. Zo kan k ineens een hele tafel clearen. Mar ff prob nu, ik speel geregeld tegen sliver deck maar zonder cristaline en queen sliver, tot nu toe nog, maar daartegen ben k telkens net iets te traag. Ik gebruik terrors, expunges, dark banishing, dark ritual vooral als spell cards. Iemand tips?
Greetz
spons
Greetz
spons
Probeer eens dirge of dread. Het werkt altijd tegen mij. 'k heb een sliver shivers deck met een paar aanpassingen. Als je opp. een ward in het spel heeft en jij gebruikt een éénkleurig deck dan worden je kansen verminderd door de ward zijn "protection from..". Als deze protection from back kiest kun je zijn monsters bijna niet meer doden Bijv.: 1/1 quick sliver blockt een 6/6 monster dan gaat de quick niet dood en doe jiji hem geen damage dmv de protection. Als je veel creatures op het veld hebt en je gebruikt dan de dirge dan krijgen alle creatures v/d tegenstander fear en kunnen ze niet meer blokken. Je hoeft allen nog maar al je creatures los te laten en dan heb je MEESTAL gewonnen. Er zijn natuurlijk nog tal van instant counterspells.
Veel geluk tegen de slivers.
Grtz. Mark Houben.
Grtz. Mark Houben.
- Thanatos
- Master
hint
Goede kaarten rapen en goed spelen.
No matter how powerful, ALL will fall before my blade!!
http://forum.naaitsabes.com/viewtopic.php?t=1105
Oopz,Anonymous schreef:Probeer eens dirge of dread. Het werkt altijd tegen mij. 'k heb een sliver shivers deck met een paar aanpassingen. Als je opp. een ward in het spel heeft en jij gebruikt een éénkleurig deck dan worden je kansen verminderd door de ward zijn "protection from..". Als deze protection from back kiest kun je zijn monsters bijna niet meer doden Bijv.: 1/1 quick sliver blockt een 6/6 monster dan gaat de quick niet dood en doe jiji hem geen damage dmv de protection. Als je veel creatures op het veld hebt en je gebruikt dan de dirge dan krijgen alle creatures v/d tegenstander fear en kunnen ze niet meer blokken. Je hoeft allen nog maar al je creatures los te laten en dan heb je MEESTAL gewonnen. Er zijn natuurlijk nog tal van instant counterspells.
Grtz. Mark Houben.
vergeten in te loggen.
Grtz. Mark Houben (Sliver)
- Thanatos
- Master
gemiste post,Sliver schreef:Oopz,Anonymous schreef:Probeer eens dirge of dread. Het werkt altijd tegen mij. 'k heb een sliver shivers deck met een paar aanpassingen. Als je opp. een ward in het spel heeft en jij gebruikt een éénkleurig deck dan worden je kansen verminderd door de ward zijn "protection from..". Als deze protection from back kiest kun je zijn monsters bijna niet meer doden Bijv.: 1/1 quick sliver blockt een 6/6 monster dan gaat de quick niet dood en doe jiji hem geen damage dmv de protection. Als je veel creatures op het veld hebt en je gebruikt dan de dirge dan krijgen alle creatures v/d tegenstander fear en kunnen ze niet meer blokken. Je hoeft allen nog maar al je creatures los te laten en dan heb je MEESTAL gewonnen. Er zijn natuurlijk nog tal van instant counterspells.
Grtz. Mark Houben.
vergeten in te loggen.
Grtz. Mark Houben (Sliver)
probeer een autologin aan te zetten.
No matter how powerful, ALL will fall before my blade!!
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik heb autologin ook uit staan, da's namelijk niet handig als er nog wel eens meerdere mensen op je pc zitten, of als jij nog wel eens op andere pc's zit...
mazzel
pi
ik heb autologin ook uit staan, da's namelijk niet handig als er nog wel eens meerdere mensen op je pc zitten, of als jij nog wel eens op andere pc's zit...
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- Dragonheart
- Sorcerer
- Contacteer: