Thema

Plaats hier je deck, zodat andere Magic: the Gathering spelers jouw deck kunnen zien, en er op kunnen reageren.

Moderator: Admins & Moderators

spons
Expert
Contacteer:

Thema

Bericht door spons »

Ja, ik ben noob, ben nog maar 3 weken aan het magiccen, dus niet lachen, maar ik wil werken aan een themadeck, zo wat, ff uitleggen wat ik bedoel, vb sliver thema, zombie thema, maar geen van deze twee, vindt k niet tof, iemand tips, rekening houdende met mn financiële situatie dan he, dus geen superdure of zo dan he.

Toch al bedankt,

Greetz
spons
Ur pathetic life ain't over until i say it is.
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Kavu
Beast

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
spons
Expert
Contacteer:

Bericht door spons »

Hmm, kavu ga k wel eens bekijken, maar beast laat k liever lopen, zijn veel te aggressief, ik speel liever iets terughoudender, dus nie met beasts denk k.

Greetz
spons
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

birds,
elves,
rebels,
bears (;))

Het is wel heel erg afhankelijk van hoeveel je wilt investeren, een behoorlijk rebel thema deck kost je waarschijnlijk wat meer dan bv kavu, terwijl je bij een elf deck zoveel keuze hebt dat de prijs zowel laag als hoog uit zou kunnen komen.

Persoonlijk zou ik als je echt voor weinig geld een behoorlijk thema deck wilt voor goblins gaan.

Veel succes in ieder geval, en veel plezier met magic,

mazzel

pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
bastial fury
Adept

Bericht door bastial fury »

Ik speel zelf regelmatig met een heel goedkoop, maar vaak erg effectief blauw-wit Bird-deck. Zo heb je ook de kans om inderdaad wat terughoudender te spelen door middel van wat control.
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
Baalzamon
Master

Bericht door Baalzamon »

Goblins rule!!

The Wheel of Time turns and Ages come and go.
What was, what will be, and what is,
may yet fall under the Shadow.

pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

een combo om goblins heen in ieder geval wel!

(of het nou de oude song of blood recruiter combo is, of recruiter ringleader mana echoes, met uitbreiding in de richting van warbreak trumpeter of goblin warrens, en gecombineerd met skirk prospector)

mazzel

pi
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Horned Kavu + Flametongue Kavu is ook al een leuke combo hoor. Kavu deck zou je best makkelijk met bijna alleen maar commons en uncommons kunnen bouwen.

Als je een deck wil beginnen zet er dan maar een opzetje neer bij "DECKHULP" en dan maken wij samen met jou je deck af.

GForce
Tell me what's on your mind or i'll splatter them against the wall and find out for myself!
spons
Expert
Contacteer:

Bericht door spons »

probleem is dat ik nu mn examens gaan beginnen, dus ik ben heb zeker een maand geen tijd, maar mn vraag is nu, waar geraak ik aan die kaarten, ik weet een plek in antwerpen waar je uit een bak common en uncommons kan zoeken, maar kavu bijv. zit er weinig of niet in. En in de mappen zijn alleen rares te vinden. In woon net nog in België, naast hulst, iemand tips waar ik kaarten kan gaan zoeken?
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

Je zou in de online winkels kunnen kijken.
Voor kavu moet je vooral in de series Invasion, Planshift en Apocalypse gaan kijken daar zitten de meeste (misschien wel alle) Kavu's in.

GForce
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

Oy,

voor IPA is nooit een kavu gedrukt, er na maar 1 (mistform ultimus), als ik jou was zou ik proberen via internet de kaarten bij te ruilen of te kopen, dat is waarschijnlijk goedkoper dan ze in een winkel halen (online of IRL).

veel succes,

mazzel

pi
spons
Expert
Contacteer:

Bericht door spons »

Hmm, nouja zoveel kaarten heb ik nog niet voor te ruilen. Ik heb wel Senghir vampires, Commander Greven il Vec en Ihsan shade en zo, maar die worden allemaal reeds gebruikt in mn zwart-wit en mn rood-zwart decks. Zal dus kopen worden vrees k.

Toch al bedankt voor info.

Greetz
spons
GForce
Wizard

Bericht door GForce »

pi schreef: voor IPA is nooit een kavu gedrukt, er na maar 1 (mistform ultimus
Technisch gesproken is dit ook geen Kavu. Maar ok jij je zin Pi :lol:

GForce
pi
Archmage
Contacteer:

Bericht door pi »

GForce schreef:
pi schreef: voor IPA is nooit een kavu gedrukt, er na maar 1 (mistform ultimus
Technisch gesproken is dit ook geen Kavu. Maar ok jij je zin Pi :lol:

GForce
nou, heeeeel technisch gesproken is het toch stiekem ook een kavu (en stiekem ook nog: Abomination Aboroth Advisor Aladdin Albatross Alchemist Ali-Baba Ali-from-Cairo Alligator Ambush-Party Ancestor Angel Ant Antelope Ape Archaeologist Asp Assassin Assembly-Worker Atog Aurochs Avatar Avenger Avizoa Badger Ball-Lightning Bandit Banshee Barbarian Barishi Basilisk Bat Bear Beast Bee Beeble Behemoth Being Berserker Bird Boar Bodyguard Brother Brownie Brushwagg Bull Bureaucrat Butterfly Camarid Camel Caravan Caribou Carnivore Carriage Carrier Cat Cavalry Cave-People Centaur Cephalid Cheetah Chicken Chimera Citizen Clamfolk Cleric Clone Cobra Cockatrice Constable Cow Crab Crocodile Crusader Dandan Demon Dervish Deserter Devil Devouring-Deep Dinosaur Djinn Dog Doppelganger Dragon Dragonfly Drake Drill-Sergeant Druid Dryad Dwarf Eater Eel Effigy Efreet Egg Elder Elemental Elephant Elf El-Hajjaj Enchantress Entity Erne Essence Exorcist Faerie Fallen Farmer Ferret Fiend Fish Flagbearer Flying-Men Force Fox Frog Frostbeast Fungus Fungusaur Gaea's-Avenger Gaea's-Liege Gargoyle Gatekeeper General Ghost Ghoul Giant Gnome Goat Goblin Golem Gorgon Graveborn Gremlin Griffin Guardian Gus Gypsy Hag Harlequin Hell's-Caretaker Heretic Hero Hipparion Hippo Homarid Hornet Horror Horse Horseman Hound Hunter Hydra Hyena Illusion Imp Incarnation Infernal-Denizen Inquisitor Insect Island-Fish Jackal Jellyfish Keeper Kelp King Kithkin Knight Kobold Kraken Lady-of-Proper-Etiquette Leech Legend Legionnaire Lemure Leper Leviathan Lhurgoyf Lichenthrope Licid Lion Lizard Lord Lurker Lycanthrope Mage Maggot Maiden Mammoth Manticore Mantis Marid Martyr Master Medusa Meerkat Mercenary Merchant Merfolk Mindsucker Minion Minor Minotaur Miracle-Worker Mist Mistfolk Mob Mold-Demon Monger Mongoose Monkey Monster Mosquito Mummy Murk-Dwellers Mutant Mystic Nameless-Race Narwhal Necrosavant Nekrataal Niall-Silvain Nightmare Nightstalker Noble Nomad Octopus Ogre Ooze Orb Orc Orgg Ouphe Ox Oyster Paladin Peacekeeper Pegasus People-of-the-Woods Phantasm Phelddagrif Phoenix Pig Pikemen Pirate Pixie-Queen Plant Poison-Snake Poltergeist Pony Preacher Priest Prism Pyknite Rabbit Raider Ranger Rat Rebel Reflection Rhino Robber Roc Rock-Sled Rooster Rukh Sage Salamander Sand Saproling Satyr Scavenger Scorpion Scout Serf Serpent Shade Shapeshifter Shark Sheep Ship Shyft Sindbad Singing-Tree Sister Skeleton Sliver Slug Smith Snake Soldier Sorceress Spawn Speaker Specter Spellshaper Sphinx Spider Spike Spirit Sponge Sprite Spuzzem Spy Squire Squirrel Stangg-Twin Starfish Stone Strider Survivor Swarm Tactician Tarpan Taskmaster Tetravite The-Biggest-Baddest-Nastiest-Scariest-Creature-You'll-Ever-See Thopter Thrull Thundermare Tiger Titan Toad Tombspawn Tortoise Townsfolk Tracker Treefolk Troll Turtle Uncle-Istvan Undead Unicorn Vampire Viashino Villain Viper Volver Vulture Walking-Dead Wall War-Rider Warrior Warthog Wasp Wave Whale Whippoorwill Wight Wiitigo Wildebeest Will-o'-the-Wisp Witch Wizard Wolf Wolverine Wolverine-Pack Wolves-of-the-Hunt Wombat Wood Worm Wraith Wretched Wurm Yeti Zombie). Jep, het is zelfs een plant, wood en singing tree in één!

maar goed, het is denk ik niet een kaartje die je in een kavu deck wilt doen, maar het zou mogelijk zijn zonder van je thema af te wijken.

@spons: als je niet veel hebt om te ruilen dan kun je nog steeds beter wel je kaarten online kopen van mensen zelf, ipv in winkels. Daarnaast zijn de meeste kavu's niet zo duur, dus het zou me heel erg verbazen als je er niet minstens een paar bij zou kunnen ruilen.

mazzel

pi
KingFatass
Wizard

Bericht door KingFatass »

Pi wilt rsi?
(kom op zeg gewoon dat het cut paste was, anders heb je echt teveel vrije tijd)
“There’s two kinds of people: those that understand that Electro Shock Blues is the greatest album ever put together, and idiots.â€
Plaats reactie