Hoi mensen,
Een nieuw projectje van Dragonheart en mijzelf. Iemand suggesties? Het is niet de bedoeling dat het heel duur gaat worden en het moet vooral lollig blijven.
Komt 'ie:
3x Chance Encounter
3x Mana Clash
3x Kaboom
2x Goblin Game
4x Pardic Firecat
2x Skittish Valesk
2x Bottle of Suleiman
3x Planar Chaos
2x Impulsive Maneuvers
2x Risky Move
2x Insurrection
4x Trained Orgg
2x Goblin Assassin
24x Mountain
1 Gulden/Euro of willekeurige andere valuta
Anyone?
Groets,
Bas
Coin-flip fundeck
Moderator: Admins & Moderators
- bastial fury
- Adept
Coin-flip fundeck
"Time flies like an arrow; fruit flies like a banana"
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
niet eens crazed firecat?
ook wel erg random zijn steam vines en soldier of fortune, misschien dat radiate zelfs en idee is, als je een paar behoorlijke targeted coinflip kaarten kan vinden (jep, ik zei behoorlijke kaart en coinflip in 1 zin).
mazzel
pi
p.s. Ik wil ook nog eens een irritant multiplayer deckje met oa een paar van bovengenoemde kaarten, mijn voorkeur voor flip a coin gaat toch wel uit naar mijn 10 gulden munt met "wij screuwe als leuwe" er op, maar bedenk dat coin flips 1 nadeel hebben, hoe goeie hoesjes je ook gebruikt, als de coin op een kaart landt kon ie wel eens behoorlijk beschadigd zijn, zo heb ik een volrath's stronghold met een mooie afdruk van een 50 cent munt (nou moet ik toegeven dat mana crypt je ook wel heel veel coins laat flippen, en dat het dan vast een keer fout gaat, deckidee: mana crypt ).
niet eens crazed firecat?
ook wel erg random zijn steam vines en soldier of fortune, misschien dat radiate zelfs en idee is, als je een paar behoorlijke targeted coinflip kaarten kan vinden (jep, ik zei behoorlijke kaart en coinflip in 1 zin).
mazzel
pi
p.s. Ik wil ook nog eens een irritant multiplayer deckje met oa een paar van bovengenoemde kaarten, mijn voorkeur voor flip a coin gaat toch wel uit naar mijn 10 gulden munt met "wij screuwe als leuwe" er op, maar bedenk dat coin flips 1 nadeel hebben, hoe goeie hoesjes je ook gebruikt, als de coin op een kaart landt kon ie wel eens behoorlijk beschadigd zijn, zo heb ik een volrath's stronghold met een mooie afdruk van een 50 cent munt (nou moet ik toegeven dat mana crypt je ook wel heel veel coins laat flippen, en dat het dan vast een keer fout gaat, deckidee: mana crypt ).
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
- bastial fury
- Adept
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
ik heb wel eens plastic munt gezien met beide kanten hetzelfde, maar nog nooit een normale munt.
mazzel
pi
ik heb wel eens plastic munt gezien met beide kanten hetzelfde, maar nog nooit een normale munt.
??? (ipv pardic firecat of zo?)bastial fury schreef:Die bedoel ik inderdaad...niet eens crazed firecat?
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.