Zo laat ik ook maar eens een deckje plaatsen.
Hij was eerst odysseyblock only, maar ietsjes aangepast.
hij werkt erg lekker, erg goed om mee te winnen.
Ik heb hem redelijk lang zo gespeeld, alleen dan zonder de blistering firecats maar met een tephraderm en een goblin grappler erin (don't ask)
14x Mountain
2x Forgotten Cave
2x Barbarian Ring
2x Dwarven Scorcher
4x Minotaur Explorer
2x Blistering firecat
4x Firecat Blitz
4x Sonic Seizure
4x Browbeat
2x Blazing Salvo
2x Breaking Point
4x Fiery Temper
4x Violent Eruption
2x Shock
Kamikazee
Moderator: Admins & Moderators
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
als ik dit deckje zo zie is er eigenlik 1 ding wat me te binnen schiet: heb je nooit mana problemen? Ik zou toch denken dat je mana curve veels te hoog ligt voor een deck met maar 18 land.
mazzel
pi
als ik dit deckje zo zie is er eigenlik 1 ding wat me te binnen schiet: heb je nooit mana problemen? Ik zou toch denken dat je mana curve veels te hoog ligt voor een deck met maar 18 land.
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.
erhm nopez..
gaat eigenlijk altijd wel goed... je hebt niet zo heel veel mana nodig hoor...
dit is van de weinige decks waar ik genoeg land pak (en niet te veel)
je hebt redelijk wat spul wat weinig mana kost (goedkope burn spells en minotaur expl.) om het ff uit te houden en dan als je genoeg mana hebt kan je iemand het liefst met rites+blitz en anders door burnen redelijk snel dood krijgen.
gaat eigenlijk altijd wel goed... je hebt niet zo heel veel mana nodig hoor...
dit is van de weinige decks waar ik genoeg land pak (en niet te veel)
je hebt redelijk wat spul wat weinig mana kost (goedkope burn spells en minotaur expl.) om het ff uit te houden en dan als je genoeg mana hebt kan je iemand het liefst met rites+blitz en anders door burnen redelijk snel dood krijgen.
- KingFatass
- Wizard
- KingFatass
- Wizard
- pi
- Archmage
- Contacteer:
Oy,
niet iedereen treft dagelijks de type 2 top he, persoonlijk heb ik zelfs tegen de volledige typ 2 top, en bijna alles wat verder ook maar een beetje populair is nog nooit gespeeld. Ik heb ze zelfs voor het grootste deel ubarhaupt nog nooit in actie gezien.
Nou neemt dit natuurlijk niet weg dat je ook als je niet dagelijks die decks treft waarschijnlijk wel een zo goed mogelijk deck wilt hebben. En wat dat betreft heeft KingFatass wel degelijk een punt, de firecat blitz en in mindere mate sommige andere kaarten zijn misschien toch niet ideaal voor dit deck. Ik zou persoonlijk 4 shocks spelen, misschien wat chains of acid, grim lavamancer en dergelijke, en iets minder rekenen op die kaarten die je tegenstander een keuze geven.
succes verder
mazzel
pi
niet iedereen treft dagelijks de type 2 top he, persoonlijk heb ik zelfs tegen de volledige typ 2 top, en bijna alles wat verder ook maar een beetje populair is nog nooit gespeeld. Ik heb ze zelfs voor het grootste deel ubarhaupt nog nooit in actie gezien.
Nou neemt dit natuurlijk niet weg dat je ook als je niet dagelijks die decks treft waarschijnlijk wel een zo goed mogelijk deck wilt hebben. En wat dat betreft heeft KingFatass wel degelijk een punt, de firecat blitz en in mindere mate sommige andere kaarten zijn misschien toch niet ideaal voor dit deck. Ik zou persoonlijk 4 shocks spelen, misschien wat chains of acid, grim lavamancer en dergelijke, en iets minder rekenen op die kaarten die je tegenstander een keuze geven.
succes verder
mazzel
pi
Je kunt een bijdrage doen aan de kosten van dit forum via deze link.